9 Mart 2010 Salı

a serious man (2009)


me:  a serious man'i izledim dün
ne desem bilemiyorum:)
bu adamlar hep bunu yapıyo
yasemin:  heh ben de aynen o durumda kaldim
me:  kötü diyemiyorum
iyi diyemiyorum
yasemin:  kotu diil super diil
izlenir
me:  onların tarzını sevmekle ilgili sanırım
yasemin:  izlenirden biraz fazla
falan
me:  çok içine giremiyorum ben
detaylarda çok manalar yüklüyolar
yasemin:  ya herifler cok alakasiz isler yapiyo abicim
me:  yani izleyip internete girip okuyunca yorumları
anlam kazanıyor
no country for old man gibi bir şahesteden sonra..
yasemin:  yani burn after reading var arada falan
garip
me:  o da süper diildi
yasemin:  eet
ama tarz olarak bi beklentim yok demek istiorum
yani her telden

A Serious Man aynı Yasemin'le yaptığımız bu sohbet gibi. Fazla anlam yükleme kardeşim hayata. Tüm basitliği ile kucakla onu. Falan filan... Yani... Öyle... Ne oldu şimdi?... Boşver abi izle işte...


Edit: 
Jefferson Airplane girişi mükemmel. Orası su götürmez. Buyrun siz de dinleyin salı salı iyi gelir.


Jefferson Airplane - Somebody To Love .mp3
Found at bee mp3 search engine


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder