20 Mayıs 2010 Perşembe

3 malda oscar adayı: cash


Dün akşam külüne muhtaç olduğum komşularım ile, bir rivayete göre 3 dalda Oscar adayı olan bir film izledik. Rivayet diyorum çünkü dvd'nin üzerinde 3 dalda Oscar adayı yazıyordu fakat ben biliyorum değil! Şu hayatta bir ilgi alanım var o da sinema ve bu filmi ilk kez duyuyorum. Allah allah dedik koyduk filmi. Lord of the Rings'den tanığıdımız Sean Been'i görünce önce sevindik, acaba mı dedik ama film ilerledikçe nasıl bir saçmalığa bulaştığımızı anladık. 



İkiz kardeşler var. Birisi hapiste, diğeri dışarıda. İçerdeki, soygundan sonra  700 bin dolara yakın parayla dolu çantayı bir köprüden atmış ve çanta bir arabanın üzerine düşmüş. Arabanın sahibi de parayı almış tabi ki. Dışarıdaki kardeş bu adamın peşine düşüyor ve olaylar gelişiyor. Bu kadar ucuz bir Tarantino özentiliği görmemiştim.
Siz siz olun üzerinde 3 dalda Oscar adayı yazan bu dvd ile karşılaşırsanız hemen oradan uzaklaşın.
Çünkü bu film olsa olsa 3 malda Oscar adayı olur.
En mal film
En mal kadın oyuncu
En mal yönetmen



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder