5 Temmuz 2010 Pazartesi

new york'ta 5 minare ve danny glover

Sevgili sinefiller. Beni bilirsiniz, Mahsun Kırmızıgül'den ziyade Nuri Bilge Ceylan tarzına  yakın duruşumla tanınırım. Kesinlikle küçümsediğimden değil ama böyledir bu durum. Gel gör ki Cumartesi akşamı New York'ta 5 Minare filmi vesilesiyle İstanbul'da bulunan Danny Glover masamıza gelip "bloğunuzda yer almayı çok isterim lütfen beraber bi foto?" deyince her şey değişti. (Emin gibiyim anında dönerim)
Hemen yaklaşımımı gözden geçirdim, Cehennem Silahı serisinin hepsi gözümün önünden film şeridi gibi geçerken, rakının da etkisiyle kendimi Danny'nin kollarında buldum.


Fotoğrafta da görüldüğü gibi Erincim her ne kadar bana kol kanat germeye çalışsa da ben ruhumu Hollywood'a çoktan satmışım.

Mahsun'un tarikatlarla ilgili olacağını duyduğum filmi Kasım'da vizyona giriyormuş. Bu olay üzerine filmi ve kadroyu araştırdım tabi biraz. Haluk Bilginer, Robert patrick, Gina Gershon, Mustafa Sandal (bu isimlerin arasında çok sırıtıyor biliyorum ama böyle), Salih Kalyon, Engin Altan, Hüseyin Avni Danyal ve Eşref Kolçak.
Ve Tabi ki Danny Glover. Danny her ne kadar öyle görünsen de
You are not too old for this shit man!


2 yorum: