30 Haziran 2009 Salı

Charlie Kaufman



"listen... i’m just an insignificant guy who wants to be significant. i want to be loved and admired. i want women to think i’m sexy. i want everyone to think i’m brilliant. and i want them all to think i don't care about any of that stuff."

Charlie Kaufman

Aslında bu blogu bir insana olan hayranlığımı cümle aleme duyurmak için açtım. Evet itiraf ediyorum. Bu adamı çok kıskanıyorum. İnsan beyninin oynayabileceği tüm oyunlar ve daha fazlası için bkz. Charlie Kaufman!
Being John Malkovich, Human Nature, Confessions of a Dangerous Mind, Adaptation, meşhuuuur Eternal Sunshine of the Spotless Mind ve artık benim de algımın sınırlarını fazlasıyla zorlayan, ismini bile telaffuz edemediğim Synecdoche, New York...
Kahramanlarının beyinleri içinde yaptırdığı yolculuklar gittikçe daha da karmaşıklaşıyor, her filmde bir adım ileri gidiyor sanki. Ben de Charlie'nin kafasına girmek ve orada neler olduğunu görmek isterdim. Neyse bu aralar kafasında olan yeni projeleri haber vermek istiyorum. TV programı yapmaya heveslenmiş ve aynen konuşmuş:

Charlie Kaufman has, by his own admission, “had his time in the sun”. “And now,” says the Oscar-winning writer of Eternal Sunshine of the ­Spotless Mind and Being John Malkovich, “it’s time to destroy me. People get bored and want to kill you. It’s the way of the world.”

... “I am seriously considering it,” he says, mentioning that he’s had talks. “I would want my own show. I like the idea of ­telling something over time. It might be a fun challenge. The movie business has changed, and with the stuff I do, it would be an interesting place to go.”

Ayrıca tabi ki yine yazıp yönetmek üzere yeni bir film üzerinde de çalışıyormuş. Filmin konusu:
“about how we have perceptions on things that are not remotely familiar to us”

ahh çok heyecanlıyım ben!

kaynak: http://www.beingcharliekaufman.com/

1 yorum:

  1. Vavvv yazını okuyunca bende heyecanlandım birden,bu kadar büyük bir hayranı olmama rağmen:):)

    YanıtlaSil