23 Haziran 2009 Salı

Shutter Island (2009)



Bir Martin Scorsese filmi. Leonardo Di Caprio, Ben Kingsley, Mark Ruffalo ve Michelle Willams oynuyor. İçinde ada var, adada tımarhane var, tımarhanede korkutucu hasta ve doktorlar var, çözülmeye çalışılan bir gizem var. Benim bildiğim bu formül tutar. Tıpış tıpış gider izleriz ekim 2009'da. Fragmanın sonundaki "You'll never leave this island" cümlesi Lost izleyicisini hemen çeker zaten. Şahsen beni çekti. Dayanamıyorum ada olsun, orada mahsur kalan insanlar olsun bayılıyorum. Yaktın beni Lost.

6 yorum:

  1. Birazcik Gen havasi sezinledim ama azicik ...

    YanıtlaSil
  2. ben iple falan degil, halatla cekiyorum gelmesini bunun. bi de caprio sevecegim gunlerin gelecegini soyleseler inanmazdim..

    YanıtlaSil
  3. su yukaridaki adsiz benim YASEMİN. bi karısıklık oldu.

    YanıtlaSil
  4. Scorcese'in yeni (artık eski) jönü Di Caprio'lu bir diğer filmi...Olmuyor işte. De Niro olmuyor bu çocuktan. Bu çocukla yaptığı hiçbir film bir işe yaramadı,bebe suratıyla gişe yaptırıyorsa da sinema adına elde var sıfır.Gangs Of New York'un belli başlı anları haricinde son 15 senedir Scorcese'de beni cezbeden hiçbirşey yok.

    The Departed'ı söylemeye çalışacaklara Internal Affairs serisini seyretmelerini salık verir susarım

    YanıtlaSil
  5. Leo, Revolutionary Road'da çok iyi oynuyor. Başka da bi numara görmedim ama orada bir üst level'a çıktı sanki oyunculukta.

    YanıtlaSil
  6. The Beach'de de iyiydi. Doğru rol ve yönetmenle iyi oynuyordur eminim. Rome ve Juliet'te iyiydi ortak nokta bu filmlerin birer Scorcese filmi olmaması.

    YanıtlaSil