3 Eylül 2010 Cuma

magazin turu

Artık biraz magazin de yazmaya karar verdim. Sonuçta bunlar da insan. Kim kime çemkirmiş? Kim kimi aldatmış? En rüküş en şık vs.
Açıkçası ilginç bir haber okudum da ondan böyle bir karar aldım bir anda. Keyif benim değil mi. Blog da benim. Gerard Depardieu, hemşerisi Juliette Binoche için "bu karıda ne buluyorlar anlamadım, Juliette bence bir hiç!" tadında açıklamalar yapmış. Sibel Can Hülya Avşar ya da Sibel Can Gülben Ergen kavgasına döner mi bilmem ama (bu arada Sibel Can nedense sabit eleman) ben bu Avrupalıları hep elit, hep elit sanırdım. Çingenleşebilmeleri hoşuma gitti. Hem de 67 yaşında adamın...
Neyse haberin ciddi devamı için buraya buyrun.
Bu arada bu kavgada kesin Juliette'çiyim. Sinemanın ikonlarından biridir benim için. Les Amants du Pont Neufs'le kalbime girmiş, sonra ne zaman ki bir filmde nur yüzünü görsem "kesin iyi bir film" dedirtmiştir. Juliette Binoche varsa en azından sinema adına kaliteli bir şey izleyeceğiniz kesindir. 

Juliette'e laf edene bakın hele.

Bir de şu güzelliğe...

1 yorum:

  1. yas kemale erende; ariza bas gosterende.. benzer sacmalamalar bizde de oluyo: attila ilhan da son demde can yucel ve ecevit'e epey sektirmis; solculuklarini sorgulamis ve solcu olmadiklari kanaatine varmis idi..

    juliette'in varligi nasil 'iyi film' dedirtiyorsa; depardieu da hep bi 'cheesy' hava salmistir dimagima.. (elbette istisnalari vardir) hatta, 'ne diyo?. jerar depar diyo!.' ile percinlenmistir bu hissiyat bende..

    hic muhim olmasa da; detay batar bunyeme: sabit eleman sibel can degil; gulben ergen'di sanki.. sibel can icin 'yutan elemani' daha uygun buldum.. amaaan bosver, rahvan gider.. :)

    YanıtlaSil